Νοέμβριος 2005

Αρ. Φύλλου 79

Έτος 10ο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχολική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου – Το φθινόπωρο έρχεται….

Κάνω μια ευχή - Πολυτεχνείο

Η σημασία του κεριού στην Εκκλησία

Παροιμίες που έχουν σχέση με τη μέλισσα – Τα όνειρα και η ερμηνεία τους – Το δηλητήριο της μέλισσας

Τα αδέσποτα ζώα Ένα αδέσποτο σκυλί – Γιατί το λέμε;

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης προτείνουν να διαβάσετε – Οδυσσέας – Ιάσονας

Ο Διόνυσος

Πώς πήραν τα ονόματά τους τα πελάγη μας

Διασκεδάστε μαθαίνοντας

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

 

 

 

 

 

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ


  

Η 28η Οκτωβρίου του 1940 είναι μια μέρα τιμής για μας τους Έλληνες. Γι’ αυτό τη γιορτάζουμε κάθε χρόνο με περηφάνια. Είναι μέρα τιμής, γιατί καταφέραμε να ενωθούμε και ν’ αντισταθούμε στη δυναμική Ιταλία που έκανε εισβολή στη χώρα μας, για να μας κατακτήσει. Έτσι κι εμείς την παραμονή της 28ης Οκτωβρίου κάναμε τη σχολική μας γιορτή στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης.

 

Αρχίσαμε με τα παιδιά του νηπιαγωγείου, τα οποία ντυμένα στα μπλε και στα άσπρα παρουσίασαν το σκετς τους «Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά» και τελείωσαν με το τραγούδι «Το ΟΧΙ».

Η γιορτή συνεχίστηκε με τη Γ΄ και Δ΄ τάξη. Αρχίσαμε μ’ ένα σκετς «Το ΟΧΙ» κι ύστερα ακολούθησε το τραγούδι «Ο Ντούτσε». Στη συνέχεια παρουσιάσαμε το σκετς «Ηπειρώτισσες» κι ακολούθησε το τραγούδι «Ηπειρώτισσες» που το τραγούδησαν η Ε΄ και η ΣΤ΄ τάξη. Μετά παρουσιάσαμε το σκετς «Η Πίνδος» και κατόπιν τραγουδήσαμε τα παιδιά της Γ΄ και Δ΄ τάξης τα τραγούδια «Η Πίνδος» και «Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει».

Ύστερα μερικοί μαθητές απάγγειλαν ποιήματα σχετικά με το έπος του ’40. Ακολούθησε το χορευτικό «Πήραμε τ’ Αργυρόκαστρο», που το χόρεψαν τα κορίτσια της Γ΄ και Δ΄ τάξης. Στο τέλος είπαμε τον Εθνικό Ύμνο και φύγαμε.

Τη γιορτή την παρακολούθησαν, εκτός από τους μαθητές του σχολείου, και μερικοί γονείς.

Οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ Τάξης

 

ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΡΧΕΤΑΙ…

Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης το Νηπιαγωγείο και η Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου ασχολήθηκαν με το θέμα «Καλώς όρισες, φθινόπωρο». Μια από τις δραστηριότητες ήταν η επίσκεψη σ’ ένα κοντινό χωράφι, για να παρατηρήσουν τα παιδιά τις γεωργικές εργασίες που γίνονται αυτήν την εποχή. Ένας γεωργός απάντησε στις ερωτήσεις των παιδιών και στη συνέχεια μαζέψαμε ξερά φύλλα για το «δέντρο της τάξης» (κολλάζ).

 

 

 

Την σελίδα αυτή σχεδίασε ο Κιοσσές Γιώργος