ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ

Την Παρασκευή 1 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την τελική ψυχαγωγική εκδρομή της χρονιάς. Προορισμός μας η πόλη της Καβάλας. Ενδιάμεσος σταθμός μας η Ασπροβάλτα. Στην εκδρομή συμμετείχαν μαθητές, δάσκαλοι αλλά και γονείς και κηδεμόνες των μαθητών.

Ξεκινήσαμε στις 8 π.μ. με έναν υπέροχο καιρό και μετά από δυόμισι ώρες φτάσαμε στην Ασπροβάλτα, όπου κάναμε στάση για καφέ και ξεκούραση. Ήταν τόση η ζέστη και τόσο όμορφη η θάλασσα που γεννήθηκε σ? όλους η επιθυμία για μια βουτιά στα δροσερά νερά. Δυστυχώς όμως δεν είχαμε φέρει τα μαγιό μας.

Μετά από μία ώρα ανεβήκαμε στα λεωφορεία και συνεχίσαμε το ταξίδι για την Καβάλα. Φτάσαμε στο κέντρο της πόλης στη μία το μεσημέρι. Εκεί ο καθένας ήταν ελεύθερος να κάνει ό,τι ήθελε, μέχρι τις 5 μ.μ. που είχε οριστεί σαν ώρα αναχώρησης. Άλλοι έκαναν βόλτες στα μαγαζιά και στο λιμάνι, κάποιοι επισκέφτηκαν το κάστρο και κάποια όμορφα κτήρια της πόλης (δημαρχείο, καπνομάγαζα κ.ά.), μερικοί έκαναν βόλτες για να θυμηθούν τα μέρη που πέρασαν τα φοιτητικά τους χρόνια και κάποιοι άλλοι αναζήτησαν κάποια καλή ταβέρνα για να φάνε. Μετά το φαγητό ήρθε η ώρα του καφέ και σιγά σιγά η ώρα της αναχώρησης. Με ψώνια και σουβενίρ στις τσάντες, οι περισσότεροι ευχαριστημένοι αν και κουρασμένοι, ξεκινήσαμε για την επιστροφή.

Και στα δύο λεωφορεία οι μαθητές ανέλαβαν να ψυχαγωγήσουν συνοδούς και δασκάλους τραγουδώντας ελληνικά και ξένα τραγούδια από αυτά που έμαθαν με τον δάσκαλο της μουσικής του σχολείου μας αλλά και επιτυχίες της εποχής.

Λίγο μετά τις 8 μ.μ. ήμασταν πίσω στο χωριό κουρασμένοι αλλά και ευχαριστημένοι. Καλό καλοκαίρι σε όλους και του χρόνου ακόμα καλύτερα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *