Το Σχολείο Μας

 Φωτογραφίες

 Το Χωριό Μας

 Εργασίες Μαθητών

 Οι Δάσκαλοι μας

 Η Εφημερίδα μας

 Γιορτές Εκδηλώσεις

 Εκδρομές

 Ανακύκλωση



 Συνδέσεις

 

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΕΙΝΑΙ …

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ

ΓΙΑΤΡΟΣ

ΖΩΓΡΑΦΟΣ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ

ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ

ΚΑΘ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ

ΜΗΧΑΝ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
ΙΕΡΕΑΣ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ

ΞΕΝΑΓΟΣ

AΣΘΗΤΙΚΟΣ

ΚΑΘΗΓ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΠΡΟΪΣΤ. ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΓΕΩΡΓΟΣ



ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2013
21 – 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
"ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ"



Από τις 21 έως τις 28 Απριλίου περισσότερα από 800 σχολεία της Ελλάδας συμμετείχαν στην εκστρατεία πραγματοποιώντας δράσεις με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε σχέση με την έλλειψη δασκάλων στις περισσότερες αναπτυσσόμενες χώρες του κόσμου. Η προσπάθεια αυτή είναι μέρος της παγκόσμιας εκστρατείας "Global Campaign for Education".

Ανάμεσα στα σχολεία αυτά ήταν και το σχολείο μας.

Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης συνεργάστηκαν για τη διεξαγωγή της δραστηριότητάς τους. Οι δασκάλες των τάξεων έδειξαν τη φωτογραφία από την Α΄ τάξη ενός σχολείου της Σιέρρα Λεόνε και τους διάβασαν ένα μικρό γράμμα που το έγραψε η μεγάλη αδερφή της Τζενέμπα, μιας μαθήτριας της τάξης αυτής.

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν σε χαρτί του μέτρου το περίγραμμα της δασκάλας της Α΄ τάξης και χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους σχεδίασαν το φόρεμά της, τι κρατά στα χέρια της κι έγραψαν πώς νιώθει για τη δουλειά που κάνει και τι σκέφτεται για το σχολείο και τους μαθητές της. Το αποτέλεσμα ήταν άκρως εντυπωσιακό!!!

Οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄, αλλά και της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης συνεργάστηκαν για τη διεξαγωγή της δραστηριότητάς τους που ήταν διαφορετική από των Α΄ και Β΄ τάξεων.. Χωρίστηκαν σε 9 ομάδες και η κάθε ομάδα μελέτησε μία καρτέλα με την ιστορία ενός δασκάλου από μια χώρες της γης. Αφού εντόπισαν τη χώρα στον παγκόσμιο χάρτη, κατέγραψαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι δάσκαλοι αυτοί στα σχολεία τους αλλά και τα χαρακτηριστικά του κάθε δασκάλου, τα οποία τον κάνουν σημαντικό για τους μαθητές του. Στη συνέχεια κάποιοι μαθητές σχεδίασαν σε χαρτί του μέτρου το περίγραμμα του ενός από τους δασκάλους των τάξεων. Ακολούθησε η παρουσίαση από την κάθε ομάδα των δυσκολιών που εντόπισε στην καρτέλα που διάβασε καθώς και των χαρακτηριστικών του δασκάλου. Την ώρα της παρουσίασης, στο περίγραμμα του δασκάλου που είχαν σχεδιάσει οι μαθητές καταγράφανε τα χαρακτηριστικά του δασκάλου αλλά και διάφορα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Ακολούθησε συζήτηση για όλα αυτά που διάβασαν και παρουσίασαν. Στο τέλος η κάθε τάξη έγραψε το δικό της μήνυμα και, μαζί με φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας, τις στείλαμε στην ActionAid.

Τα μηνύματα που έγραψαν τα παιδιά ήταν:

Α΄ και Β΄ τάξη: «Η μόρφωση είναι δικαίωμα ΟΛΩΝ!»

Γ΄ και Δ΄ ΤΆΞΗ: «Χωρίς δασκάλους δεν υπάρχει σχολείο, άρα ούτε μόρφωση. Όλα τα παιδιά του κόσμου έχουν δικαίωμα στη μόρφωση!»

Ε΄ τάξη: «Ένας εκπαιδευμένος δάσκαλος ή δασκάλα εμψυχώνει τα παιδιά, τους συμπαραστέκεται σε όλες τις δύσκολες στιγμές, τους προσφέρει γνώση, συμπεριφορά, κατανοεί και επιλύει τα προβλήματα παιδιών, τον διακρίνει η ευγένεια, η εργατικότητα και πάνω απ’ όλα η συμπαράσταση για τους μαθητές του, έτσι ώστε η ποιότητά του να συμβάλει στην ποιότητα της εκπαίδευσης.»

ΣΤ΄ τάξη: «Το να υπάρχει ένας εκπαιδευμένος δάσκαλος ή δασκάλα σε μια τάξη βοηθάει στη μόρφωση και στην εκπαίδευση των παιδιών, στην ψυχολογική τους στήριξη και στην αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων του σχολείου!»