Το Σχολείο Μας

 Φωτογραφίες

 Το Χωριό Μας

 Εργασίες Μαθητών

 Οι Δάσκαλοι μας

 Η Εφημερίδα μας

 Γιορτές Εκδηλώσεις

 Εκδρομές

 Ανακύκλωση



 Συνδέσεις

 

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΕΙΝΑΙ …

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ

ΓΙΑΤΡΟΣ

ΖΩΓΡΑΦΟΣ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ

ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ

ΚΑΘ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ

ΜΗΧΑΝ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
ΙΕΡΕΑΣ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ

ΞΕΝΑΓΟΣ

AΣΘΗΤΙΚΟΣ

ΚΑΘΗΓ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΠΡΟΪΣΤ. ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΓΕΩΡΓΟΣ



ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ


Στα πλαίσια της Θεματικής ενότητας «Φθινόπωρο» συζητήσαμε αρχικά για τις αλλαγές του καιρού, τα καιρικά φαινόμενα και όλα όσα παρατηρούμε γύρω μας αυτή την εποχή. Περιγράψαμε φθινοπωρινές εικόνες που φέραμε στην τάξη και μαζέψαμε από την αυλή φύλλα που είχαν πέσει από τα δέντρα για να τα παρατηρήσουμε. Τα παιδιά έφτιαξαν ομαδικές εργασίες με θέμα τα χρώματα του φθινοπώρου, για να στολίσουμε την τάξης μας.
(Ομάδες εργασίας: «Φθινοπωρινό τοπίο» και «Ουράνιο τόξο»)
*       *       *
Σε συνέχεια του προηγούμενου θέματος, μιλήσαμε για τα φθινοπωρινά φρούτα και τα οφέλη τους στη διατροφή μας. τα παιδιά αποφάσισαν να φέρουν στην τάξη φρούτα της εποχής από το σπίτι τους, με τα οποία φτιάξαμε μια υγιεινή φρουτοσαλάτα και τη φάγαμε. Δουλεύοντας ομαδικά έφτιαξαν κολάζ με θέμα «Τα φρούτα του φθινοπώρου» και ψήφισαν το αγαπημένο τους. Επίσης, μιλήσαμε για το σταφύλι και τον τρύγο και φτιάξαμε ατομικές εργασίες.
(Ομάδες εργασίας: «Φθινοπωρινά φρούτα» και «ψηφίζουμε το αγαπημένο μας φθινοπωρινό φρούτο»)
 *       *       *
Στις 13 Οκτωβρίου, Διεθνή ημέρα μείωσης των επιπτώσεων των φυσικών καταστροφών, ενημερωθήκαμε μέσα από βίντεο του διαδικτύου για το σεισμό. Συζητήσαμε για τα μέτρα προστασίας και καταλήξαμε στη δημιουργία μιας αφίσας που ενημερώνει, προκειμένου να είμαστε ασφαλείς σε περίπτωση σεισμού τόσο στο σπίτι όσο και στο Νηπιαγωγείο.
(Ομαδική εργασία: «Προστατεύομαι από το σεισμό»)
*       *       *
Το επόμενο θέμα μας ήταν η «28η Οκτωβρίου 1940». Αφού συζητήσαμε για τα ιστορικά γεγονότα, παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής που αναπαριστούν εικόνες του πολέμου και της ζωής των ανθρώπων εκείνης της εποχής. Στο τέλος τα παιδιά έφτιαξαν ομαδικές εργασίες με θέμα την ελληνική σημεία και τα σύμβολα της ειρήνης και του πολέμου.
(Ομάδες εργασίας: «Πώς ζούσαν τα παιδιά στον πόλεμο», «Ελληνική Σημαία», «Όταν έχουμε πόλεμο, Όταν έχουμε ειρήνη», «ΟΧΙ»)




ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκε από στελέχη του Κέντρου Πρόληψης «ΟΡΑΜΑ» σε συνεργασία με την Σχολική Σύμβουλο 1ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέλλας κα Τάρη Ελισάβετ και τις Διευθύντριες των Δημοτικών Σχολείων Ριζού, Πετριάς, Αρσενίου και Λουτροχωρίου σεμινάριο με θέμα «Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Επιθετικότητας». Το σεμινάριο διάρκειας 16 ωρών παρακολούθησαν 26 δάσκαλοι από τις 3 έως τις 10 Σεπτεμβρίου.
Στο σεμινάριο οι εκπαιδευτικοί διερεύνησαν την έννοια και τα αίτια της επιθετικότητας, σχεδίασαν τακτικές αντιμετώπισης περιστατικών επιθετικότητας στο σχολείο και εξοικειώθηκαν με το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού υλικού «Το σπίτι των Παιδιών».
Ήδη ξεκίνησε η εφαρμογή του προγράμματος σε όλες τις τάξεις των Δημοτικών Σχολείων με την υποστήριξη από τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης «ΟΡΑΜΑ».
Ταυτόχρονα με τους μαθητές ξεκίνησε σεμινάριο για τους γονείς των μαθητών ώστε το πρόγραμμα να αποτελέσει Πρότυπη Ολοκληρωμένη Παρέμβαση για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Επιθετικότητας στο Σχολείο. Τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης ήρθαν στο σχολείο μας την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου και ενημέρωσαν τους γονείς για την προσπάθεια του σχολείου μας. 15 γονείς δήλωσαν συμμετοχή στο σεμινάριο που θα γίνεται σε αίθουσα του σχολείου μας κάθε Πέμπτη στις 17.30, ενώ άλλοι 4 θα το παρακολουθήσουν στην Πετριά που γίνεται πρωινές ώρες.
 




ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Λίγες μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία σκεφτόμουν πώς θα ήταν αν τώρα ήμουν στο σχολείο. Μια βαρεμάρα με έπιασε και πήγα ξάπλωσα…
Την άλλη μέρα σκέφτηκα τι ωραία θα ήταν αν ήμουν τώρα στο σχολείο…
Την πρώτη μέρα στο σχολείο όλα τα παιδιά γυρνούσαν στις αυλές. Χτύπησε το κουδούνι και όλοι πιάσαμε σειρά, ο ένας πίσω απ’ τον άλλο. Οι γονείς, οι παππούδες και οι γιαγιάδες παρακολουθούσαν τον αγιασμό.
Μόλις ο παπάς τελείωσε τις ευχές, τάξη – τάξη ανεβήκαμε τα σκαλιά, φιλήσαμε τον σταυρό, πιτσιληθήκαμε με το βασιλικό, όλοι οι δάσκαλοι μας ευχήθηκαν να έχουμε μια χαρούμενη σχολική χρονιά και μετά πήγαμε στην τάξη μας. Συζητήσαμε με τον δάσκαλό μας τον κ. Κυριάκο. Μας είπε και του είπαμε για το πώς περάσαμε στις διακοπές μας, κάτσαμε αργότερα στους υπολογιστές, πήραμε τα σχολικά μας βιβλία και σχολάσαμε.
Ορφανίδου Άννα – Μαρία (ΣΤ΄ Τάξη)