Το Σχολείο Μας

 Φωτογραφίες

 Το Χωριό Μας

 Εργασίες Μαθητών

 Οι Δάσκαλοι μας

 Η Εφημερίδα μας

 Γιορτές Εκδηλώσεις

 Εκδρομές

 Ανακύκλωση



 Συνδέσεις

 

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΕΙΝΑΙ …

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ

ΓΙΑΤΡΟΣ

ΖΩΓΡΑΦΟΣ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ

ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ

ΚΑΘ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ

ΜΗΧΑΝ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
ΙΕΡΕΑΣ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ

ΞΕΝΑΓΟΣ

AΣΘΗΤΙΚΟΣ

ΚΑΘΗΓ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΠΡΟΪΣΤ. ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΓΕΩΡΓΟΣ



ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΜΠΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΗΛΟ


Την Τετάρτη 14 Μαΐου ήρθε στο σχολείο μας η Εικαστικός του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σκύδρας κυρία Χριστίνα Αγγέλου. Ήρθε για να μας μάθει να ζωγραφίζουμε με τέμπερες και πινέλα. Στην αρχή μας μίλησε για τον εαυτό της και για τους αγαπημένους της ζωγράφους, για τα διάφορα είδη μολυβιών, για το πώς να χρησιμοποιούμε το μολύβι όταν ζωγραφίζουμε, για τα διάφορα είδη πινέλων, πώς να κρατάμε το πινέλο ανάλογα με το μέγεθός του, για τα σχήματα, για τα βασικά χρώματα (μπλε, κόκκινο, κίτρινο) και πώς να τα αναμειγνύουμε για να φτιάχνουμε διάφορα άλλα χρώματα.
Στη συνέχεια έστησε διάφορα φρούτα και λαχανικά σε δύο τραπέζια, πήραμε φύλλα ακουαρέλλας, μολύβια, πινέλα, ποτηράκια με νερό, παλέτες και τέμπερες και ξεκινήσαμε. Σχεδιάσαμε απαλά με το μολύβι τα φρούτα και τα λαχανικά που βλέπαμε. Σβήσαμε και σχεδιάσαμε πολλές φορές μέχρι να πετύχουμε το τέλειο σχήμα. Στη συνέχεια αναμείξαμε τα βασικά χρώματα αλλά και τα ουδέτερα (άσπρο και μαύρο), για να φτιάξουμε τα χρώματα με τα οποία θα βάφαμε τα φρούτα και τα λαχανικά. Ενώ εμείς ζωγραφίζαμε, η κυρία Χριστίνα μας βοηθούσε και μας καθοδηγούσε έτσι ώστε να γίνουν καλύτερες οι ζωγραφιές μας.
Το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ καλό. Δημιουργήσαμε μερικά πολύ όμορφα έργα ζωγραφικής. Η κυρία Χριστίνα έφυγε και ανανεώσαμε το ραντεβού μας, για να ασχοληθούμε  με τον πηλό.
Την Τετάρτη 28 Μαΐου ξαναήρθε στο σχολείο μας  η κυρία  Χριστίνα. Αυτή τη φορά μας μίλησε για τον πηλό, ο οποίος είναι επεξεργασμένη λάσπη, για την γλυπτική και τα έργα που δημιουργηθήκαν από την αρχαιότητα, για τις διαστάσεις και ότι στη γλυπτική δημιουργούμε έργα τρισδιάστατα, για το πώς δουλεύουμε με τον πηλό και για τα εργαλεία που χρησιμοποιούν όσοι δουλεύουν με τον πηλό.
       Στη συνέχεια μας έφτιαξε ένα μήλο για να δούμε πώς πλάθουμε τον πηλό και μετά διαλέξαμε ο καθένας το φρούτο που ήθελε, μας μοίρασε κομμάτια πηλού και ξεκινήσαμε να δουλεύουμε. Όσο δουλεύαμε, μας βοηθούσε για να τελειοποιήσουμε το έργο μας. Φτιάξαμε πήλινα πορτοκάλια, μήλα, αχλάδια, μπανάνες, κεράσια, φράουλες και βερίκοκα, τα οποία αφήσαμε να στεγνώσουνε για να τα βάψουμε.
     Μέσα σε αυτές τις δυο μέρες μάθαμε πολλά για τις τέχνες και διασκεδάσαμε ζωγραφίζοντας και πλάθοντας. Για να ευχαριστήσουμε την κυρία Χριστίνα της κάναμε δώρο ένα βιβλίο.
Οι μαθητές της Ε΄ τάξη      
 




Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, που γιορτάζετε στις 5 Ιουνίου, οι μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ έκαναν καθαριότητα σε διάφορους χώρους του χωριού μας. Καθάρισαν την αυλή του σχολείου και της εκκλησίας καθώς και τους γύρω χώρους, την όχθη του ποταμιού μέχρι το χώρο στον οποίο οι αγρότες γεμίζουν τα βυτία τους για το ράντισμα (εκεί ο χώρος ήταν γεμάτος από σκόρπια κουτιά, σακούλες και μπουκάλια από γεωργικά φάρμακα), το πάρκο του μνημείου της Γενοκτονίας των Πωντίων και τέλος το χώρο γύρω από το γήπεδο του χωριού.
Στο μεταξύ όλο το χρόνο τα παιδιά του σχολείου μας μάζευαν καπάκια από μπουκαλάκια νερού και αναψυκτικών. Συγκέντρωσαν χιλιάδες από αυτά με σκοπό να τα παραδώσουμε στο Σύλλογο Καρκινοπαθών Έδεσσας. Το ποσό που θα μαζέψουν από την ανακύκλωση αυτών των καπακιών θα το διαθέσουν για τη μεταφορά μηχανημάτων που τους έχουν δωρίσει ομογενείς από το εξωτερικό.

 




ΟΛΟΗΜΕΡΟ


Το τελευταίο από τα τρία βιβλία με τα οποία ασχοληθήκαμε στο πρόγραμμα της φιλαναγνωσίας μιλούσε για τον σχολικό εκφοβισμό και την ενδοσχολική βία.
Ο Ντίνος και η παρέα του αποκαλούν τον Ορέστη, ένα συμμαθητή τους, «κοτούλα», δηλαδή δειλό, επειδή του αρέσει να διαβάζει βιβλία και όχι να παίζει κόντρες. Ο Ορέστης τους φοβάται… Τι θα συμβεί όμως, όταν εκείνοι συναντηθούν απρόσμενα με αληθινές κοτούλες; Πώς θα καταφέρουν τα αθώα πτηνά να κάνουν τον Ντίνο να έρθει αντιμέτωπος με όσα βρίσκονται κρυμμένα στην καρδιά και στο μυαλό του; Να πώς είδαν την ιστορία οι μαθητές του Ολοήμερου:
 
«Οι δυο ιστορίες μας λένε για τρία ζωηρά παιδιά, τους «Αχώνευτους», που κορόϊδευαν και φόβιζαν τους συμμαθητές τους. Ειδικά τον Ορέστη και τον φίλο του το Γιάννη. Τους έλεγαν «κοτούλες», επειδή τους άρεσε το διάβασμα.
Μια μέρα όμως ο Γιάννης σκέφτηκε ένα σχέδιο, για να τους δώσει ένα μάθημα. Τους έβαλε σε μια αποθήκη με αληθινές κότες και αυτοί ξαφνιασμένοι τρόμαξαν και δεν ήξεραν πώς να ξεφύγουν από τα τρομαγμένα πτηνά που πετούσαν εδώ κι εκεί.
Μετά από αυτό κατάλαβαν ότι δεν πρέπει να κοροϊδεύουν και να εκφοβίζουν τους συμμαθητές τους κι ότι το διάβασμα σε κάνει δυνατό και έξυπνο και όχι χαζό και φοβιτσιάρη. Ακόμα κατάλαβαν ότι δεν είναι σωστό να μιμούμαστε τις άσχημε συμπεριφορές των μεγάλων ή των φίλων μας και ότι δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε από τους επιθετικούς ήρωες της τηλεόρασης.»

Συλλέκτη Πανωραία (Α΄ Τάξη)

 




ΜΗΝΥΜΑΤΑ

ζωγραφιά του Νίκου Μουχτάρη (Δ΄ Τάξη)