Το Σχολείο Μας

 Φωτογραφίες

 Το Χωριό Μας

 Εργασίες Μαθητών

 Οι Δάσκαλοι μας

 Η Εφημερίδα μας

 Γιορτές Εκδηλώσεις

 Εκδρομές

 Ανακύκλωση



 Συνδέσεις

 

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΕΙΝΑΙ …

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ

ΓΙΑΤΡΟΣ

ΖΩΓΡΑΦΟΣ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ

ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ

ΚΑΘ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ

ΜΗΧΑΝ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
ΙΕΡΕΑΣ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ

ΞΕΝΑΓΟΣ

AΣΘΗΤΙΚΟΣ

ΚΑΘΗΓ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΠΡΟΪΣΤ. ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΓΕΩΡΓΟΣ


ΜΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «Ο ΙΠΠΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ»

Τα Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου οι μαθητές του Σχολείου μας επισκεφτήκαμε το θέατρο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών της Βέροιας, για να δούμε την παράσταση «Ο Ιππότης της Αγάπης».

Η υπόθεση του έργου
Ο «Ιππότης της Αγάπης» βασίζεται σ’ ένα λαϊκό θρύλο της Γρανάδας την εποχή που την είχαν κατακτήσει οι Άραβες. Ο Αχμέτ βρίσκεται κλεισμένος σ’ έναν πύργο από τον πατέρα του, που φοβάται την προφητεία που είχε πει, όταν γεννήθηκε ο Αχμέτ, ότι θα κινδυνέψει από τον καημό της αγάπης.
 
Ο Αχμέτ μεγαλώνει μακριά από γυναίκες παρέα με τον δάσκαλό του που του μαθαίνει τη γλώσσα των πουλιών και έναν παιδικό του φίλο, ενώ ο Βασιλιάς ακολουθεί πιστά ό,τι του υποδείξουν τα άστρα και ο προνομιούχος αστρολόγος του.

Μέχρι τη στιγμή που φτάνει στον πύργο η Ισαβέλλα, η κόρη του αστρολόγου, που αποφασισμένη να ζήσει τη ζωή της μακριά-από προφητείες και άστρα φεύγει μακριά από τον πατέρα της.

Ο Αχμέτ και η Ισαβέλλα που μοιράζονται κοινές εμπειρίες ερωτεύονται, κι όταν η Ισαβέλλα φεύγει και πιάνεται από τους φρουρούς του πατέρα της, ο Αχμέτ καταλαβαίνει ότι η ζωή δεν αξίζει χωρίς αγάπη αλλά και ότι τίποτα δεν μπορεί να κερδιθεί χωρίς ρίσκο και κινδύνους και αποφασίζει να φύγει από τον πύργο και να πάει να τη βρει.

Μαζί του έχει έναν παπαγάλο και μια κουκουβάγια που θα τον βοηθήσουν να απαντήσει στα αινίγματα της κουρούνας προκειμένου να πάρει τη μαγική πανοπλία που βρίσκεται κρυμμένη στη σπηλιά. Θα περάσουν από τις Κουκουβάγιες – Μάγισσες, που θα τους πουν πού βρίσκεται το μαγικό χαλί, θα δώσει μάχη για το χατίρι της Ισαβέλλας, μέχρι που τελικά οι φίλοι του, η κουκουβάγια και ο παπαγάλος, θα καταφέρουν να ξεγελάσουν το Βασιλιά.
Στο τέλος ο Αχμέτ, η Ισαβέλλα και οι δύο φίλοι τους θα απογειωθούν με το μαγικό χαλί που μπορεί να πετάξει, αν αυτοί που βρίσκονται επάνω αγαπιούνται.

Η προφητεία, και αυτό που κάποιοι παράλογα πιστεύουν για καλό του, ταλαιπωρούν τον Αχμέτ και τον καταδικάζουν στη μοναξιά και σε μια ζωή γεμάτη πλήξη. Ωστόσο ο Αχμέτ έχει αποδεχτεί την κατάστασή του και δεν τολμάει να παραβεί τη θέληση του πατέρα του και των αστρολόγων.

Μέχρι που όλοι γύρω του αρχίζουν και αλλάζουν. Ο Κάρλο, ο παιδικός φίλος του, ερωτεύεται τη Μικαέλα και αποφασίζει βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή του να φύγει μαζί της. Η Ισαβέλλα εμφανίζεται αποφασισμένη να γνωρίσει τη ζωή και τον έρωτα. Παρ’ όλ’ αυτά ο Αχμέτ δεν τολμά να φύγει. Θα φύγει, όταν χάσει την Ισαβέλλα, και τότε θα βρεθεί και πάλι μόνος σε μια ζωή που πια δεν έχει κανένα νόημα. Και τότε θ’ ανοίξει το παράθυρό του στον κόσμο.

Σχόλια για την παράσταση
Το έργο μας άρεσε πάρα πολύ. Ήταν υπέροχο. Πολύχρωμα σκηνικά με πολλά βιβλία γέμιζαν τη σκηνή. Τα κοστούμια των ηθοποιών μας ταξίδεψαν στην εποχή των ιπποτών. Τα φώτα άλλαζαν συνεχώς και πολλές φορές δημιουργούσαν χορευτικές σκιές πίσω από το σκηνικό με τη συνοδεία μουσικής.

Γενικά περάσαμε όμορφα. Το έργο ήταν φανταστικό. Γελάσαμε, χαρήκαμε. Το μοναδικό πράγμα που μας στενοχώρησε ήταν ότι είδαμε το έργο φορώντας τα μπουφάν μας, γιατί έκανε αρκετό κρύο μέσα στην αίθουσα.

Μετά το τέλος της παράστασης πήραμε συνέντευξη από τον ηθοποιό Βασίλη Ισσόπουλο, ο οποίος έπαιζε στο έργο τον «Ιππότη της Αγάπης».




ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΙΣΣΟΠΟΥΛΟ



ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς λέγεστε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Βασίλης Ισσόπουλος.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Από πού είστε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Από τη Θεσσαλονίκη.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θέλατε από μικρός να γίνετε ηθοποιός;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν ήθελα από μικρός, αλλά προέκυψε στη ζωή μου κάποια στιγμή να το θέλω πολύ και από τότε ασχολούμαι συστηματικά και με πολλή αγάπη.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιοι σας βοήθησαν;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η θέλησή μου περισσότερο με βοήθησε, δηλαδή σε αυτή τη δουλειά μπορεί οι άνθρωποι που θα σε βοηθήσουν να είναι πολύ σημαντικοί, για να έχεις μια καριέρα ή μια σταδιοδρομία, αλλά η θέλησή σου είναι η πρώτη που θα σε βοηθήσει και πόσο το αγαπάς και το κάνεις με μεράκι.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Σπουδάσατε σε κάποια δραματική σχολή;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σπούδασα στην Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης Βασίλη Διαμαντόπουλου.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Σε πόσες θεατρικές παραστάσεις έχετε παίξει και ποια σας άρεσε περισσότερο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Έχω παίξει σε 9 παραστάσεις, έχω σκηνοθετήσει μια παράσταση δική μου και ένα μικρό δρώμενο. Από τα αγαπημένα μου, νομίζω, είναι η δουλειά που έκανα μόνος μου. Είναι μια θεατρική παραγωγή που σκηνοθέτησα εγώ και μάζεψα δική μου ομάδα πέρα από τα θέατρα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πόσα χρόνια κάνετε αυτή τη δουλειά;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Επαγγελματικά είναι ο τέταρτος χρόνος. Συνολικά είναι εφτά χρόνια, από το 2004.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιος από τους ρόλους που έχετε παίξει σας άρεσε περισσότερο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σε ένα έργο που λεγόταν «Ονειρευτής» έκανα έναν νέο ο οποίος δεν περνούσε καλά στην κοινωνία, ήταν μόνος του, έμπλεξε με τα ναρκωτικά (όλοι ξέρουμε πόσο πρέπει να είμαστε μακριά από αυτά), αυτός ο ήρωας λοιπόν με όλα αυτά τα κακά, συν τη ζωή του που ήταν δύσκολη, συν τις κακές σχέσεις με τους γονείς του, ήταν ένας ρόλος ιδιαίτερα ενδιαφέρων, γιατί έπρεπε να αναπαραστήσω έναν άνθρωπο με τόσα προβλήματα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι σημαίνει για σας η σκηνή του θεάτρου;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θα έλεγα τα πάντα. Είναι το σανίδι του θεάτρου το οποίο ο ηθοποιός θέλοντας και μη το αγαπάει και συνδέεται μ’ αυτό και η σχέση τους είναι σχέση εξάρτησης. Ύστερα τον ενδιαφέρει τι θα βγάλει από αυτό.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπάρχει κάτι ξεχωριστό που πρέπει να έχει κάποιος, για να γίνει ηθοποιός;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι. Νομίζω ότι ο κάθε άνθρωπος είναι τόσο μοναδικός, που έχει να προσφέρει το δικό του κομμάτι στο θέατρο. Άλλος είναι ψηλός, άλλος είναι κοντός, άλλος είναι παχύς, άλλος λεπτός, όμορφος, άσχημος. Δεν παίζουν κανένα ρόλο αυτά, γιατί ο καθένας είναι μοναδικός και θα δώσει τα δικά του στοιχεία στο θέατρο. Οπότε είναι για όλους.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Εκτός από το θέατρο δουλεύετε κάπου αλλού;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το κακό με το επάγγελμα του ηθοποιού είναι ότι αυτή τη στιγμή στον κλάδο μας υπάρχει 92% ανεργία. Καταλαβαίνετε πόσο μεγάλο νούμερο είναι αυτό; Οπότε, θέλοντας και μη, αύριο, όταν τελειώσουμε από δω πέρα, θα ψάξουμε για οποιαδήποτε δουλειά.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιο έργο στην τηλεόραση ή στον κινηματογράφο έχετε ξεχωρίσει;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μου ζητάτε δύσκολα πράγματα, γιατί οι ταινίες που έχω δει και που θαυμάζω είναι άπειρες. «Η τελευταία έξοδος Ρίτα Χέιγουορθ», «Μαθήματα αμερικανικής ιστορίας», «Ο κόμης Μοντεχρήστος». Σας είπα τώρα τρεις πολύ ωραίες ταινίες που θα μπορούσατε να τις δείτε κι εσείς, για να μην πάω στις πιο δύσκολες.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι σημαίνει για εσάς το έργο που είδαμε σήμερα και ποια μηνύματα θέλει να μας περάσει;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το πρώτο και κύριο μήνυμα του έργου είναι το πόσο δεν πρέπει να στερούμε από το δίνουμε και να παίρνουμε την αγάπη. Δεν υπάρχει τρόπος να κλείσεις την αγάπη σ’ ένα μπουκάλι. Πάντα κάτι θα συμβεί και, επειδή πηγάζει από μέσα μας και είναι ένα από τα πιο δυνατά πράγματα που βγαίνουν μέσα από τον άνθρωπο, δε θα κλειστεί. Κάποια στιγμή αυτός ο άνθρωπος θα σκάσει, θα θέλει αυτό που νιώθει μέσα του να το εξωτερικεύσει. Να δώσει αγάπη και να πάρει. Χωρίς να χρειάζεται να είναι αμοιβαίο. Η αγάπη είναι για τον καθένα μοναδική. Αν εγώ σ’ αγαπώ, δεν θα ζητήσω να με αγαπήσεις. Σ’ αγαπώ, γιατί το θέλω εγώ. Αυτό είναι το κύριο μήνυμα του έργου. Έχει και άλλα πολλά παράπλευρα μηνύματα, ότι, δηλαδή, δεν μπορούμε να πιστεύουμε πια σε αστρολόγους, να παίρνουμε τηλέφωνο στα μέντιουμ και να μας λένε τι να κάνουμε με τη ζωή μας.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια στιγμή του έργου σας συγκίνησε περισσότερο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Νομίζω, όταν στο τέλος έχει «λυθεί» ο ήρωας και της λέει το «σ’ αγαπώ». Τόσον καιρό το κρατούσε. Μεγάλωσε κλεισμένος μέσα σ’ ένα παλάτι, χωρίς να έχει κανέναν άνθρωπο εκτός από το φίλο του και το δάσκαλό του. Δε γνώρισε άλλον άνθρωπο. Μόνο με τα πουλιά μίλησε. Οπότε είναι συγκινητικό για τον ίδιο τον χαρακτήρα, τον Αχμέτ. Τώρα μαθαίνει καινούρια πράγματα. Και στο τέλος η αγάπη του για την Ισαβέλλα, που την έχει γνωρίσει πλέον, γίνεται μεγάλη. Αγωνιά γι’ αυτήν, τρέχει, μάχεται και στο τέλος την κερδίζει, για να της πει αυτό το πολυπόθητο «σ’ αγαπώ».

ΕΡΩΤΗΣΗ: Αυτά που συμβαίνουν στο έργο μπορούν να συμβούν στην πραγματικότητα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πολλά απ’ αυτά που συμβαίνουν στο έργο συμβαίνουν και στην πραγματικότητα. Πολλοί άνθρωποι είναι κλεισμένοι μέσα, κυρίως από φόβο των γονιών, για να τους προφυλάξουν. Αυτή η υπερπροστατευτικότητα κρατάει τα παιδιά κλεισμένα συναισθηματικά. Χρησιμοποιούν πολύ το internet με αποτέλεσμα, όταν χρειαστεί να επικοινωνήσουν με τα μάτια, να μην μπορούν, γιατί έχουν μάθει πίσω από την ασφάλεια μιας οθόνης.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι σας άρεσε στο ρόλο που παίζετε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ότι σιγά σιγά από το σφίξιμο που ένιωθε ο Αχμέτ έφτασε να «λύνεται», να «λύνεται», μέχρι να «λυθεί» τελείως πια και να νιώσει ελεύθερος από τα δεσμά που τον κρατούσαν όλη του τη ζωή μέσα σ’ εκείνο το παλάτι.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι θα συμβουλεύατε κάποιο παιδί που θα ήθελε να γίνει ηθοποιός;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αν θέλει ένα παιδί να γίνει ηθοποιός, θα πρέπει να ασχοληθεί με το σχολείο. Να τελειώσει το δημοτικό, το γυμνάσιο, να τα πάει πολύ καλά και στο λύκειο, να πάει να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο, να μάθει κάτι άλλο. «Μάθε τέχνη κι άστηνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε», γιατί το θέατρο δεν μπορεί να θρέψει τους ανθρώπους. Η μόρφωση είναι το Α και το Ω. Δεν μπορεί να υπάρχει ηθοποιός που να μην είναι μορφωμένος.

Παπαδόπουλος Βαγγέλης, Φαντίδης Ιωακείμ, Φαντίδου Νεφέλη (Ε΄ Τάξη)